سایت ثبت لوگو for Dummies

Wiki Article

موسسه حقوقی ملک پور به عنوان بهترین و با تجربه ترین موسسه جهت حمایت و ثبت طرح صنعتی شرکت های بزرگ آماده یاری طراحان و صنعت گران می باشد که در سریع ترین و ارزان ترین شکل ممکن طرح صنعتی شما را جهت بهره مندی از حقوق ذکر شده در فوق به ثبت مراجه مربوطه برساند و تامین حقوق و منافع شما را تضمین نماید.

  "اما آن چه که اهمیت زیادی دارد این است که در صورتی که برند شما بتواند موفقیت خوبی در بازار کسب و کار به دست بیاورد افراد سودجویی وجود دارند که بدون اطلاع شما اقدام به ثبت آن نموده و می توانند مشکلات حقوقی فراوانی برای شما ایجاد نمایند و به همین سبب نمی توان از کنار ثبت برند به آسانی عبور کرد."  

لذا اغلب مالکین این محصولات باری امنیت و حفظ علایم تجاری خود اهمیت زیبادی قائل هستند و بدین سبب همواره به دنبال راه برای تامین حقوق و منافع خود میگردند که قانونگذار با توجه به این خواسته افراد و جهت حمایت از صنعتگران و تجار اقدام به حمایت از علایم تجاری ثبت شده می نماید.

به عنوان موردی که در این باره نمی توان آن را نادیده گرفت گفته می شود که برند ثبت شده قابلیت نقل و انتقال دارد.

برای اصلاح و یا تکمیل اطلاعات پرونده باید حضورا به شعبه مراجعه شود و یا از طریق دفاتر خدمات قضایی اقدام به ارائه لایحه شود.

نکته بسیار مهم این است که در هر مرحله می‌بایست متقاضی تمامی اطلاعات و مشخصات فرم‌ها را تکمیل کرده و با دریافت کد رهگیری، از روند ثبت برند خود آگاهی داشته و آن را پیگیری نماید.

از زمانی که اظهارنامه توسط سامانه ثبت برند رهام ثبت به اداره مربوطه ارسال خواهد شد، ۳۰ تا ۴۰ روز کاری جهت آگهی نوبت اول و ۲٫۵ ماه جهت دریافت نهایی گواهینامه ثبت برند زمان لازم مورد نیاز است. بنابراین به صورت کلی مدت زمان لازم برای ثبت برند نزدیک به ۴ ماه می‌باشد.

همچنین به دلایل امنیتی و قضایی، اطلاع رسانی در پرونده‌های مدنی فقط به خواهان، خوانده و وکلای آن‌ها و در پرونده‌های کیفری فقط به شاکی، متهم و وکلای آنها انجام می‌شود.

همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور اطلاعات بيشتر

* علائمی که انتخاب می شود نباید گمراه کننده باشد. به عنوان مثال قرار دادن تصویر اتومبیل بر روی لبنیات گمراه کننده و بی ربط است.

کارشناسی خودرو در تهرانکارشناسی خودرو در کرجکارشناسی خودرو در مشهد

کارشناسان کارنامه چه آموزش‌هایی می‌بینند و تا چه اندازه در انجام کارشناسی مهارت دارند؟

متخصصان کارنامه در محل فروشندهٔ خودرو حاضر می‌شوند، website و به شکل تخصصی به کارشناسی فنی و ظاهری خودرو می‌پردازند.

Report this wiki page