Rumored Buzz on مراحل ثبت شرکت

Wiki Article

وکیل : آقای / خانم : ..................................... فرزند ......................... بشناسنامه شماره .

آقای/ خانم .................................... دارنده .......................... ریال سهم الشرکه

نمونه صورتجلسه در خصوص کاهش/ افزایش تعداد اعضاء هیأت مدیره در شرکتهای با مسئولیت محدود

وکیل طلاق حرفه‌ای – مشاوره حقوقی دقیق با وکیل دعاوی طلاق در تهران

بسمه تعالی اینجانب ................................... فرزند .......................... بشماره شناسنامه .........................

از آنجائیکه انتخاب موضوع فعالیت شرکت از مسائل تخصصی است، توصیه میکنیم قبل از هر اقدامی با کارشناسان متخصص ثبتی موسسه حقوقی مشهور مشاوره نمایید.

خواندگان اعضای هیئت مدیره شركت ..........به شماره ثبت.....می باشند واینجانب به عنوان یکی از سهامداران شركت یاد شده به میزان .

دانلود نمونه شکایت نامه (شکواییه) خیانت در امانت خودرو

۴-۱ میزان اجاره بها جمعاً ریال، از قرار ماهیانه مبلغ ریال که در اول/آخر هر ماه به مو جب قبض رسید پرداخت می شود یا به شماره حساب/کارت به نام نزد بانک واریز خواهد شد.

اینجانب در تاریخ ... پس از تنظیم قرارداد کار با ...، جهت حسن انجام کار سفته ای به مبلغ ... ریال به کار فرمای خود به رسم امانت سپردم با گذشت مدت ... که مدت قرارداد کار فی ما بین بنده و ایشان به اتمام رسید اینجانب حاضر به تمدید قراردادم نشدم و سفته ی مذکور را مطالبه read more کردم لیکن مشتکی عنه از استرداد سفته سر باز زد و اذعان داشت که سفته به دلیل جبران خسارت های وارده نباید مسترد شود در حالی که خسارت های مد نظر ایشان واهی می باشد.

انحلال شرکت چگونه است؟ راهنمای مراحل، مدارک، مالیات و هزینه انحلال شرکت

دانلود نمونه اساسنامه برای اتحادیه های تعاونی اتحادیه های تعاونی read more با عضویت شرکتها و تعاونی هایی که موضوع فعالیت آنها واحد است برای تأمین تمام و یا قسمتی از مقاصد زیر تشکیل می گردد:

گاهی ممکن است کیف قاپ علاوه بر کیف قاپی، مرتکب آزار و اذیت قربانی (مجنی علیه) نیز بشود یا به وسیله اسلحه وی را تهدید نماید طبق ماده ۶۵۲ همین قانون، مجازات مرتکب تشدید شده و به سه تا ده سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده و در صورتی که این آزار و اذیت منتهی به ورود صدمه به قربانی گردد حداکثر مجازات یعنی ده سال حبس را برای ایشان در پی خواهد داشت.

دانلود نمونه قرارداد خرید و فروش خانه و آپارتمان در رهن بانک مسکن

Report this wiki page